Handelsbetingelser

Billetter

 

Betaling
Betaling kan foretages med Dankort, MasterCard, Visa, JCB og Union Pay. Kreditkorttransaktioner sker på en separat sikret server med fuld kryptering af alle kreditkortoplysninger.

Hvornår bliver pengene trukket
Pengene trækkes på dit kreditkort den dag, du foretager køb.

Leveringsbetingelser
Du modtager din billet pr. e-mail hurtigst muligt efter dit køb.

Fortrydelsesret
I henhold til “Lov om visse forbrugeraftaler § 17 stk. 2 jf. § 9 stk. 2 nr. 2a” er køb af billetter ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Reklamation og klagemuligheder
Enhver form for reklamation skal rettes til museion@sund.ku.dk. Klager skal være modtaget på museion@sund.ku.dk inden for 3 måneder efter besøg. Efter 3 måneder vil klagefristen være udløbet.

Omvisninger


Betaling
Du kan betale ved bestilling med betalingskort eller mod faktura.
Ønsker du at betale mod faktura, skal du oplyse kontaktoplysninger, CVR og/eller EAN nummer.
Ønsker du at betale med betalingskort kan betaling foretages med Dankort, MasterCard, Visa, JCB og Union Pay. Kreditkorttransaktioner sker på en separat sikret server med fuld kryptering af alle kreditkortoplysninger.

Hvornår bliver pengene trukket
Pengene trækkes på dit kreditkort den dag, du foretager booking.

Leveringsbetingelser
Du modtager din bekræftelse pr. e-mail hurtigst muligt efter dit køb.

Afbestilling og aflysning
Du kan uden omkostninger afbestille din booking gennem vores bookingsystem op til 5 dage før omvisningen begynder.

Afbestiller du under 5 dage før, skal det ske gennem vores bookingafdeling på e-mail: museion-booking@sund.ku.dk eller tlf.: 3532 3800 (mandag-fredag kl. 10.00-14.00). Afbestilling under 5 dage før regnes som manglende fremmøde, og du vil blive opkrævet betale fuld pris for omvisningen.

Vi forbeholder os retten til at aflyse fx ved sygdom. Vi kontakter de berørte pr. telefon eller e-mail, og refunderer det fulde indbetalte beløb.

Ansvar
Det er kundens ansvar, at gruppen står klar til omvisningens starttidspunkt. Selvom gruppen ankommer senere end starttidspunktet fastholdes omvisningens planlagte sluttidspunkt.

Reklamation og klagemuligheder
Enhver form for reklamation skal rettes til museion@sund.ku.dk. Klager skal være modtaget på museion@sund.ku.dk inden for 3 måneder efter besøg. Efter 3 måneder vil klagefristen være udløbet.

Persondatasikkerhed
Registrerede oplysninger opbevares efter Persondataloven. Navn, adresse og e-mail opbevares sammen med information om, hvilket produkt du har købt, i 5 år. Tredjepartsoplysninger videregives eller sælges IKKE til tredjepart. Dataansvarlig: Medicinsk Museion, Fredericiagade 18, 1310 København K, CVR 29979812. Indsigt og indsigelser, jf. persondatabehandlingsloven. Som registreret har du altid mulighed for indsigt, og du kan gøre indsigelse mod en registrering i henhold til reglerne i Persondataloven.