Uperfekte børn på museum – hvordan kan man udstille misdannelser?

På tirsdag d. 20. januar kl. 19.30 inviterer Dansk Medicinsk-historisk Selskab til foredrag i Medicinsk Museions auditorium om udstilling af børn med medfødte misdannelser. Foredragsholder er Morten A. Skydsgaard, museumsinspektør ved Steno Museet i Århus, der tager udgangspunkt i sine erfaringer fra museets seneste særudstilling “Det uperfekte barn“. Du kan læse mere om foredraget hos Dansk […]

Foredragsholder er Morten A. Skydsgaard, museumsinspektør ved Steno Museet i Århus, der tager udgangspunkt i sine erfaringer fra museets seneste særudstilling “Det uperfekte barn“. Du kan læse mere om foredraget hos Dansk Medicinsk-historisk Selskab.
Der er gratis adgang til foredraget, også for personer der ikke er medlem af Dansk Medicinsk-historisk Selskab.